despre confidenţialitate si protectia datelor
ACTline este inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal ANSPDCP?
ACTline isi desfasoara activitatea cu respectarea tuturor prevederilor legale in domeniu. Expergo Business Network, ca administrator ACTline, are dreptul de a prelucra date cu caracter personal, fiind inregistrata la ANSPDCP ca operator de date cu caracter personal cu nr. 18883.
Are ACTline o politică de confidenţialitate?
Da. Apreciem în mod deosebit inscrierea membrilor noştri în reteaua ACTline. Ne-am angajat la mentinerea în mod strict a dreptului la intimitate. Dacă doriţi să citiţi politica noastră de confidentialitate, vă rugam să faceti click .
Informaţiile mele personale vor fi date catre alte persoane sau companii?
Categoric NU. Protejarea confidenţialităţii dvs. este cel mai important aspect pentru ACTline. Vă asigurăm că toate informaţiile dvs. vor fi prelucrate de către cea mai sofisticată tehnologie pentru a proteja informaţiile dumneavoastră personale. Toate datele dvs. personale nu vor fi trimise catre alte persoane sau companii. Ele vor fi strict prelucrate de administratorul ACTline in scop statistic. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să consultaţi .
Cum pot fi sigur că eu sunt singurul care are acces la contul meu de membru?
Protejarea confidenţialităţii dvs. este foarte importanta pentru ACTline. De aceea folosim o tehnologie performanta de securizare a comunicarii si transmisiei datelor, astfel incat sa fim siguri ca doar dvs. si administratorul ACTline au acces la datele dvs. Ca membru ACTline, veţi crea ID-ul personal şi parola. Aceste date sunt protejate prin cele mai avansate sisteme software de securitate pentru vă asigura confidentialitatea.
Cum vor fi folosite raspunsurile mele la chestionarele ACTline?
Toate informaţiile pe care le primim de la dv vor fi prelucrate ca date statistice si sunt combinate cu datele primite de la restul membrilor. Toate rezultatele sunt apoi analizate la nivel de grup, şi nu la nivel personal. Noi nu vom oferi niciodată opiniile membrilor noştri şi experienţele ca bază personala / individuala.
despre beneficii
Primesc recompense pentru participarea la activitatile ACTline?
Da. De fiecare dată când finalizati o activitate ACTline veti primi recompense. Dupa validarea chestionarului trimis de dvs, contul dvs. va fi alimentat automat cu tichete valorice ACTline5.
Cum pot obţine tichete valorice ACTline?
Odată ce am primit un chestionar ACTline completat vom valida chestionarul (condiţia este sa răspundeti la toate întrebările şi sa apăsaţi butonul "trimite" la sfârşitul chestionarului). Dupa validare, tichetele valorice ACTline5 sunt automat înregistrate în contul dvs. Numarul tichetelor valorice este actualizat in maxim o saptamana dupa incheierea perioadei de completare a chestionarului.
Cate tichete valorice ACTline primesc la fiecare participare?
Numărul de tichete va varia pentru fiecare activitate in functie de timpul acordat completarii chestionarului. În invitatia primita pe email, veţi găsi exact cate tichete valorice ACTline vor fi acordate pentru participarea la activitatea ACTline propusa.
Ce pot face cu tichetele ACTline adunate?
Aveţi posibilitatea să răscumparati tichetele valorice ACTline acumulate, in schimbul tichetelor cadou Edenred pe care puteti sa le folositi in peste 50000 de locatii. Pentru mai multe detalii legate de magazinele paretenere şi TicketCadou, vă rugăm să vizitaţi siteul partenerului nostru .
Cand si cum pot sa rascumpar tichetele valorice ACTline?
Imediat ce ati atins pragul minim de rascumparare de 6 tichete valorice ACTline5, puteti sa ne trimiteti cererea dvs. de rascumparare accesand butonul "rascumpara tichetele" de pe pagina "contul meu" dupa ce v-ati autentificat in site. Valoarea tichetelor valorice ACTline va fi convertita direct in TicketCadou Endered de aceeasi valoare.
Cum intru in posesia tichetului cadou Endered?
Dupa primirea cererii dvs de rascumparare, noi vom solicita emiterea unui TicketCadou pe numele dvs. Acesta va fi trimis prin curier la adresa dvs. cu ocazia participarii la urmatoarea activitate ACTline.
Trebuie sa platesc impozit pentru venitul suplimentar obtinut prin ACTline?
Nu. Sistemul de beneficii prin care se asigura un venit suplimentar membrilor este astfel conceput incat dvs. nu veti plati impozit sau alte taxe.
Pot sa împart contul meu ACTline cu un prieten sau o ruda care este de asemenea un membru ACTline?
Din păcate, în acest moment nu este posibil de a cumula tichete ACTline din diferite conturi. Cautam totuşi o solutie în această problemă şi sperăm să fim în măsură să vă raspundem pozitiv în viitorul apropiat.
conexiune PC la internet
Am nevoie de hardware sau software special pentru a participa la activitatile ACTline?
Nu. Chestionarele ACTline sunt proiectate pentru a rula rapid şi uşor pe majoritatea sistemelor PC. Cel mai important lucru este sa aveti acces la Internet şi să aveţi propria adresa de e-mail.
Ce trebuie să fac dacă am probleme tehnice la accesarea / a răspunde la un chestionar?
Noi încercăm să facem chestionarele ACTline sa fie compatibile cu toate browserele web. Uneori, ar putea apărea probleme de compatibilitate. In acest caz va rugam sa ne trimiteti un email la contact@actline.ro cu o descriere a problemei dvs. Vom incerca sa gasim o solutie cât mai repede posibil pentru rezolvarea problemei dvs.
despre datele de autentificare a contului: nume şi parola
Cum stiu ca membru numele şi parola?
Numele de autentificare este chiar adresa de email cu care v-ati inregistrat in site, iar parola va fi creata în timpul procesului de înregistrare ca membru, putand fi schimbata ulterior. Dupa completarea formularului de inregistrare ca membru ACTline, in etapa a doua a procesului de inregistrare, veti primi un email de validare ce contine numele si parola contului dvs.
Pot schimba parola?
Da. Parola poate fi modificata direct pe pagina "contul meu" de pe siteul ACTline. Pentru accesare contului veti avea nevoie de adresa de email si parola curenta.
Ce trebuie să fac atunci când am pierdut numele contului meu şi / sau parola?
Daca ati uitat numele contului (adresa de email), va rugam sa folositi formularul de "contact" prin intermediul caruia ne solicitati recuperarea numelui contului ACTline. Pentru recuperarea adresei de email trebuie sa ne specificati numele, prenumele, varsta si adresa dvs. Daca ati uitat parola va rugam sa utilizati functia "recuperare parola" aflata in pagina "contul meu".