Bine ati venit!

Suntem o comunitate (retea) formata din membri responsabili care contribuim prin exprimarea opiniilor personale la imbunatatirea produselor si serviciilor.

Vino si tu alaturi de noi!


intrebări frecvente ale membrilor noştri

referitoare la Membru


Ce este o activitate ACTline?

O activitate ACTline reprezinta exprimarea libera si sincera a parerilor personale in cadrul unui chestionar online, referitoare la diverse produse si servicii care ne sunt destinate. Participarea la activitatile propuse de ACTline se face in urma unor invitatii primite pe email.

Ce este reteaua ACTline?

Reteaua ACTline este alcătuita exclusiv din membrii (utilizatori de internet) care au acceptat să răspundă la întrebări şi de a oferi parerile şi experienţele lor cu privire la diferite produse şi servicii. În schimb, membrii sunt recompensati printr-un sistem excelent de beneficii.

Cine sunt membrii ACTline?

Reteaua ACTline este compusa din persoane cu varste cuprinse intre 14 si 75 de ani rezidente in Romania, barbati si femei, indiferent de educatie, profesie sau localizare geografica. Membrii ACTline sunt selectati pentru a reflecta o mare diversitate de utilizatori de internet din tara.

Cum devin membru ACTline?

Pentru a deveni membru al retelei ACTline, va trebui să se completeze o cerere de inscriere pe care o gasiti in sectiunea "inscriere" a site-ului ACTline, ca prima parte a procedurii de înregistrare. In continuare veti primi pe emailul specificat de dvs. un formular de inregistrare care trebuie completat cu datele dvs. personale. După validarea înregistrarii, veti primi confirmarea de membru din partea administratorului ACTline prin sistemul nostru de email automat, iar contul dvs. va fi alimentat cu un tichet valoric ACTline5.

Cât timp voi fi membru ACTline?

Atâta timp cât doriţi. Normal, noi am dori să fiti membru ACTline pentru o perioada cat mai mare. Cu toate acestea, în cazul în care pentru orice motiv, decideţi să va retrageti, vă rugăm sa ne trimiteti o cerere scrisa si datele dvs. vor fi sterse din baza de date.

Ce taxe rebuie să plătească un membru ACTline?

Nu se percep taxe. Nu există costuri nici pentru a deveni membru ACTline si nici pentru participarea la activitatile si serviciile propuse de ACTline. Din contra, ACTline isi va plati membrii pentru participarea la activitatile propuse.

referitoare la activitatile ACTline


Ce adresa de email ar trebui să folosesc pentru a participa la activitatile propuse?

Vă recomandăm să utilizaţi adresa dvs. principala de email. Prin principala ne referim la adresa pe care o utilizati cel mai frecvent. Astfel nu veţi pierde nicio invitaţie prin email pentru activitatile noastre.

Cum voi fi informat atunci când am fost selectat pentru a participa la o activitate ACTline?

Dacă sunteti selectat pentru a participa la o activitate, aveti doua posibilitati sa aflati despre aceasta. Prima: vă vom trimite un email pentru a vă invita să participati la sondajul care credem că ar putea fi interesant pentru dvs. În acest email, vă vom oferi informatii despre cum să accesati chestionarul, cât timp dureaza completarea lui si câte tichete valorice ACTline5 veti primi pentru participare. A doua: este sa accesati contul dvs. de pe siteul ACTline, unde veti gasi detalii despre activitatile propuse pentru dvs.

Cum intru in posesia produselor la care va face referire chestionarul ACTline?

Daca ati confirmat participarea la activitatea propusa, produsele la care va face referire chestionarul va vor fi trimise prin curier, la adresa specificata de dvs. in formularul de inscriere. Fara produsul vizat nu puteti completa chestionarul si in consecinta nu puteti fi recompensat.

Cine plateste curierul si produsele trimise?

Toate costurile legate de trimiterea produselor prin curier sau de achizitionarea produselor sunt suportate in totalitate de ACTline. Dvs. nu veti plati nimic!

Cât timp imi va lua completarea unui chestionar ACTline?

Toate chestionarele ACTline sunt concepute simplu si usor de completat. In general, completarea unui chestionar ACTline va dura maxim 15-20min. Evident, daca chestionarul va fi mai complex va dura mai mult timp, dar veti fi recompensat cu mai multe tichete valorice ACTline5.

După ce am primit chestionarul, cât timp am să-l completez?

Perioada in care veti putea completa chestionarul va fi indicata in invitatia trimisa pe email. De obicei va vom cere sa finalizati completarea chestionarului in termen de 2-3 zile de la primirea produselor prin curier. In functie de natura si continutul chestionarului termenul de completare va fi diferit.

Pe cine ar trebui să contactez dacă am întrebări sau comentarii cu privire la participarea la activitatile ACTline?

Vă rugăm să ne trimiteţi întrebările sau comentariile dvs. completand formularul de "contact" aflat la pagina "despre noi" a siteului nostru. De asemenea puteti sa ne scrieti un email la adresa contact@actline.ro. Vom face tot posibilul pentru a va răspunde la întrebarea dvs. în termen de o zi lucratoare.

despre actualizarea datelor personale


Cum îmi pot actualiza adresa mea de email?

Va puteti actualiza / schimba adresa de email completand formularul special de "modificare date" aflat pe pagina "contul meu". Pentru a putea avea acces la acest formular trebuie sa fiti autentificat.

Cum pot actualiza orice alte schimbări, de exemplu, adresa de domiciliu?

Este extrem de important să vă actualizaţi întotdeauna orice schimbare aparuta in datele pe care le-aţi furnizat in momentul completarii formularului de inscriere ca membru ACTline. Puteti sa va actualizati aceste date trimitand un email in acest sens la adresa contact@actline.ro.

despre confidenţialitate si protectia datelor


ACTline este inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal ANSPDCP?

ACTline isi desfasoara activitatea cu respectarea tuturor prevederilor legale in domeniu. Expergo Business Network, ca administrator ACTline, are dreptul de a prelucra date cu caracter personal, fiind inregistrata la ANSPDCP ca operator de date cu caracter personal cu nr. 18883.

Are ACTline o politică de confidenţialitate?

Da. Apreciem în mod deosebit inscrierea membrilor noştri în reteaua ACTline. Ne-am angajat la mentinerea în mod strict a dreptului la intimitate. Dacă doriţi să citiţi politica noastră de confidentialitate, vă rugam să faceti click aici.

Informaţiile mele personale vor fi date catre alte persoane sau companii?

Categoric NU. Protejarea confidenţialităţii dvs. este cel mai important aspect pentru ACTline. Vă asigurăm că toate informaţiile dvs. vor fi prelucrate de către cea mai sofisticată tehnologie pentru a proteja informaţiile dumneavoastră personale. Toate datele dvs. personale nu vor fi trimise catre alte persoane sau companii. Ele vor fi strict prelucrate de administratorul ACTline in scop statistic. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să consultaţi politica noastră de confidenţialitate.

Cum pot fi sigur că eu sunt singurul care are acces la contul meu de membru?

Protejarea confidenţialităţii dvs. este foarte importanta pentru ACTline. De aceea folosim o tehnologie performanta de securizare a comunicarii si transmisiei datelor, astfel incat sa fim siguri ca doar dvs. si administratorul ACTline au acces la datele dvs. Ca membru ACTline, veţi crea ID-ul personal şi parola. Aceste date sunt protejate prin cele mai avansate sisteme software de securitate pentru vă asigura confidentialitatea.

Cum vor fi folosite raspunsurile mele la chestionarele ACTline?

Toate informaţiile pe care le primim de la dv vor fi prelucrate ca date statistice si sunt combinate cu datele primite de la restul membrilor. Toate rezultatele sunt apoi analizate la nivel de grup, şi nu la nivel personal. Noi nu vom oferi niciodată opiniile membrilor noştri şi experienţele ca bază personala / individuala.

despre beneficii


Primesc recompense pentru participarea la activitatile ACTline?

Da. De fiecare dată când finalizati o activitate ACTline veti primi recompense. Dupa validarea chestionarului trimis de dvs, contul dvs. va fi alimentat automat cu tichete valorice ACTline5.

Cum pot obţine tichete valorice ACTline?

Odată ce am primit un chestionar ACTline completat vom valida chestionarul (condiţia este sa răspundeti la toate întrebările şi sa apăsaţi butonul "trimite" la sfârşitul chestionarului). Dupa validare, tichetele valorice ACTline5 sunt automat înregistrate în contul dvs. Numarul tichetelor valorice este actualizat in maxim o saptamana dupa incheierea perioadei de completare a chestionarului.

Cate tichete valorice ACTline primesc la fiecare participare?

Numărul de tichete va varia pentru fiecare activitate in functie de timpul acordat completarii chestionarului. În invitatia primita pe email, veţi găsi exact cate tichete valorice ACTline vor fi acordate pentru participarea la activitatea ACTline propusa.

Ce pot face cu tichetele ACTline adunate?

Aveţi posibilitatea să răscumparati tichetele valorice ACTline acumulate, in schimbul tichetelor cadou Edenred pe care puteti sa le folositi in peste 50000 de locatii. Pentru mai multe detalii legate de magazinele paretenere şi TicketCadou, vă rugăm să vizitaţi siteul partenerului nostru Edenred.

Cand si cum pot sa rascumpar tichetele valorice ACTline?

Imediat ce ati atins pragul minim de rascumparare de 6 tichete valorice ACTline5, puteti sa ne trimiteti cererea dvs. de rascumparare accesand butonul "rascumpara tichetele" de pe pagina "contul meu" dupa ce v-ati autentificat in site. Valoarea tichetelor valorice ACTline va fi convertita direct in TicketCadou Endered de aceeasi valoare.

Cum intru in posesia tichetului cadou Endered?

Dupa primirea cererii dvs de rascumparare, noi vom solicita emiterea unui TicketCadou pe numele dvs. Acesta va fi trimis prin curier la adresa dvs. cu ocazia participarii la urmatoarea activitate ACTline.

Trebuie sa platesc impozit pentru venitul suplimentar obtinut prin ACTline?

Nu. Sistemul de beneficii prin care se asigura un venit suplimentar membrilor este astfel conceput incat dvs. nu veti plati impozit sau alte taxe.

Pot sa împart contul meu ACTline cu un prieten sau o ruda care este de asemenea un membru ACTline?

Din păcate, în acest moment nu este posibil de a cumula tichete ACTline din diferite conturi. Cautam totuşi o solutie în această problemă şi sperăm să fim în măsură să vă raspundem pozitiv în viitorul apropiat.

conexiune PC la internet


Am nevoie de hardware sau software special pentru a participa la activitatile ACTline?

Nu. Chestionarele ACTline sunt proiectate pentru a rula rapid şi uşor pe majoritatea sistemelor PC. Cel mai important lucru este sa aveti acces la Internet şi să aveţi propria adresa de e-mail.

Ce trebuie să fac dacă am probleme tehnice la accesarea / a răspunde la un chestionar?

Noi încercăm să facem chestionarele ACTline sa fie compatibile cu toate browserele web. Uneori, ar putea apărea probleme de compatibilitate. In acest caz va rugam sa ne trimiteti un email la contact@actline.ro cu o descriere a problemei dvs. Vom incerca sa gasim o solutie cât mai repede posibil pentru rezolvarea problemei dvs.

despre datele de autentificare a contului: nume şi parola


Cum stiu ca membru numele şi parola?

Numele de autentificare este chiar adresa de email cu care v-ati inregistrat in site, iar parola va fi creata în timpul procesului de înregistrare ca membru, putand fi schimbata ulterior. Dupa completarea formularului de inregistrare ca membru ACTline, in etapa a doua a procesului de inregistrare, veti primi un email de validare ce contine numele si parola contului dvs.

Pot schimba parola?

Da. Parola poate fi modificata direct pe pagina "contul meu" de pe siteul ACTline. Pentru accesare contului veti avea nevoie de adresa de email si parola curenta.

Ce trebuie să fac atunci când am pierdut numele contului meu şi / sau parola?

Daca ati uitat numele contului (adresa de email), va rugam sa folositi formularul de "contact" prin intermediul caruia ne solicitati recuperarea numelui contului ACTline. Pentru recuperarea adresei de email trebuie sa ne specificati numele, prenumele, varsta si adresa dvs. Daca ati uitat parola va rugam sa utilizati functia "recuperare parola" aflata in pagina "contul meu".